De notulen van de vergadering van het Vast Bureau van 3 april 2024 worden goedgekeurd
Het vast bureau neemt akte van het jaarverslag 2022 van de interne preventiedienst.
De lijst met bestelbonnen en de betaallijst worden goedgekeurd.
Het vast bureau neemt kennis van de definitieve notulen van de Raad van Bestuur van de welzijnskoepel West-Brabant van 27/02/2024.
Het vast bureau neemt kennis van de ontwerpnotulen van de Raad van Bestuur van de welzijnskoepel West-Brabant van 25/03/2024.
Het Vast Bureau keurt de stageaanvraag binnen de thuisdienst goed.
Het vast bureau geeft de opdracht aan het diensthoofd welzijn om de samenwerkingsovereenkomst met pleegzorg Vlaams-Brabant & Brussel voor te bereiden.
Het vast bureau deelt deze beslissing mee aan het diensthoofd welzijn.
Het vast bureau beslist om het appartement in de patriot ter beschikking te stellen als noodwoning.
Het vast bureau keurt de wijzigingen aan het reglement "tijdelijk ter beschikking stellen van een noodwoning" goed.
Het Vast Bureau keurt goed om in 2024 werkkledij aan te kopen voor de klusjesdienst, in de huidig lopende lijn qua bedrukking.
Het vast bureau gaat principieel akkoord met het reglement terbeschikkingstelling woningen lokaal opvanginitiatief (LOI) als noodwoning) en agendeert dit agendapunt op de eerstvolgende raad voor maatschappelijk welzijn.
Het vast bureau gaat over tot de organisatie van een selectieproef voor de functie van administratief medewerker voor de dienst Welzijn (voltijds contract van onbepaalde duur, C1-C3) .
Het Vast Bureau neemt kennis van het formulier definitieve ongeschiktheid.
Namens Vast Bureau,
Ann Naert
Algemeen Directeur
Kris Poelaert
Burgemeester